subota, 17. lipnja 2017.

Newchic Haul!

Ćao svima. Raspust je počeo i konačno svoje slobodno vrijeme mogu iskoristiti u pisanju postova. 

Iako se preko ljeta ne šminkam toliko često, koristim ga za otkrivanje novih proizvoda. A četkice su mi jedan od najvažnijih proizvoda. Jako mi je bitno da su kvalitetno izrađene, da dlake ne ispadaju te da dobro obavljaju posao za koji su namjenjene. Upravo jedan takav set sam pronašla na sajtu NewchicOvdje možete birati boju svojih četkica kao i pogledati detaljnije o njima. U setu ih dođe deset, svaka ima svoju namjenu.








Koji je vaš omiljeni set četki? Pišite to na ovom, a do idućeg posta lijep pozdrav. 

Broj komentara: 5:

  1. great things ;)

    grlfashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako lep haul draga. Četkice su predivne, i volela bih da vidim više slika ogledala.

    Kiss, marry, kill + Room decoration with Banggood | laAdda​​​

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post! Čektice su divne, volela bih da ih probam :)
    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Imam isti set četkica u beloj boji, samo poručen sa dresslink sajta. Zaista mi je sjajan! Tvoje fotke su prelepe. ☺

    Novi post na Misseslandy

    OdgovoriIzbriši
  5. Veoma mi se sviđaju četkice i baš ću pogledati šta nude još. :) Plus, oduševila sam se kada sam čula da si dobila ogledalo i još lampice, pa gde ćeš bolje?! :O :D U svakom slučaju, uživaj u četkicama. :D

    P.S. Napisala sam novi post, jedan trik koji može svima pomoći, pa ako te ne mri pročitaj http://andjelina-svastara.blogspot.rs/2017/06/kako-skinuti-fleku-od-farbe-za-kosu-sa.html :)

    OdgovoriIzbriši