utorak, 20. lipnja 2017.

Three-year anniversary - Zaful!

Ćao svima. 

Iako je danas kupovina preko interneta mnogo napredovala, još uvijek u nama postoji skeptični dio oko iste. Nismo sigurni da li će nam doći ta stvar baš kao što izgleda na slici, da li će nam odgovarati veličina i na kraju, da li će nam uopšte stići? Zahvaljujući ovom blogu, imala sam priliku naručivati s mnogo sajtova kao i uporediti ih. Zato, nakon mnogo isprobanih, uvijek se vraćam na onaj prvi, meni najdraži, Zaful

Uvijek sam jako nestrpljiva i jedva čekam otvoriti svoj novi paket, a sa Zafula zaista dođu jako brzo kao i jako bezbjedno upakovane stvari. 

Ako ste oduvijek željeli isprobati šoping preko interneta, ali vas je uvijek nešto odgovaralo od toga, ja vam preporučujem da iskoristite sniženja kao i besplatnu dostavu povodom proslave treće godišnjice ovog sajta.

Bliži se ljeto pa sam odlučila zbog toga vam i ovdje pokazati kakve stvari možete pronaći ovdje.



Da li ste vi isprobali kupovinu preko interneta, kao i Zafula
Kakvi su vaši utisci i koji vam je omiljeni sajt? 
Do idućeg posta možete pogledati još sličnih haljinica ovdje.
 Lijep pozdrav. 

2 komentara:

  1. Žuta bluza koju si pokazala je savršena. Meni je takodje Zaful omiljeni sajt. ☺

    Misseslandy

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni se Zaful mnogo sviđa. Predivan je sajt. Najviše mi se sviđa žuta bluza, ali je cela wishlista predivna.

    Moviemania: The Notebook | laAdda

    OdgovoriIzbriši