utorak, 18. srpnja 2017.

Picked Dresses!

Ćao svima. 

Iako su većina mojih pratioca tinejdžeri, mislim da je svaka od nas gledajući serije, filmove i listajući te stranice u novinama, osmislila svoje vjenčanje iz snova. Već smo imali u glavi album sa fotografijom  vjenčanice, proslave... Mislim da svaka djevojka zaslužuje da se njeno vjenčanje iz snova prenese u stvarnu fotografiju i uspomenu.

 Nedavno sam pronašla sat Picked Dresses gdje sam pronašla toliko različitih vjenčanica. Ja sam bila uvijek bajkoviti tip osobe, koja je željela biti princeza što će se odraziti i u mom današnjem postu, te je svaka od vjenčanica koje ćete vidjeti poput princeze koja je napokon pronašla svog princa.

Mislim da vrijedi posjetiti ovaj sajt, možda nećete naručiti nikad ništa s njeg ali ćete sigurno pronaći ideju za svoju vjenčanicu ili nešto što nam je većini bliže, matursku haljinu. 









Da li imate svoju vjenčanicu iz snova ili matursku haljinu, kako izgleda? Pišite to ispod ovog, a do idućeg posta lijep pozdrav.

3 komentara:

  1. Woow! Zaista si odabrala preljepe vjenčanice,ne mogu se odlučiti koja je ljepša *-*
    Novi post -> This is my life

    OdgovoriIzbriši
  2. Haljine su predivne. Nadala sam se da će ih biti mnogo više, ali i ovime sam zadovoljna. Imamo sličan ukus. Nadam se da će biti i drugi dio ovoga posta sa još više slika haljina zato što su zaista predivne ❤❤❤

    Marija's blog

    OdgovoriIzbriši