utorak, 25. srpnja 2017.

Summer Trends 2017!

Ćao svima. 
San većine djevojaka je da korača u koraku s trendovima i ispuni svoj ormar njima. Ljeto je vrijeme kad modni svijet okreće novu stranicu a najpoznatiji dizajneri u svjetskim metropolama su prikazali svoje kolekcije za ovo doba. 
Trendovi nisu nešto što uvijek moraš pratiti niti imati svaki komad onog sto je 'in' u ormaru, slobodno izađi iz okvira. Pogotovo ako ti se nešto ne dopada nemoj kupovati to samo zato jer svi imaju.Niti iz istog tog razloga nešto odbiti kupiti. Kupi isključivo zato što ti to želiš. 
Također, nemoj trošiti vrijeme komentarisajući negativno druge. Ljeto je kratko, uživaj u zrakama sunca ako ti smeta pretrpanost plaže dušecima u obliku flaminga, labuda... Jer neko drugi u tome uživa. 
 Trendovi su da se prate ali ne da se kopiraju i kupuju nego da se kombinuju i improvizuju. 
U ovom postu ću vam pokazati samo primjere nekih koje sam pronašla na sajtu Rosegal


                      OVDJE 


Ja sam dala samo dva primjera trendova ovog ljeta ali ih još mnogo kao što su neki modeli kostima možete pronaći ovdje. To je sve za ovaj put a do idućeg posta uživajte u pozitivnoj energiji i stvarima koje vas čine sretnim. 
Lijep pozdrav. 


Broj komentara: 9:

  1. Ove sandalice su mi bas lijepe :)

    myfirsttextvm.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivan post!
    Sandalice su, zaista, očaravajuće!
    Želim ti lijep dan, draga!

    OdgovoriIzbriši
  3. Iz nekog razloga ne volim teksas suknje... Sve u svemu, odličan post! :D ♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post! Sandale su mi predivne *-*
    This is my life

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post. Mnogo mi se dopadaju ove sandale. Iako ne volim otvorenu sandalu, ove bih voljela da posedujem ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
  6. Super post,ne znam koje od ove dvije stvarčice su mi ljepše!
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  7. Stikle su prelepe!
    Jednostavne a elegantne.

    POgledaj moj novi post i postani clan ako zelis:
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  8. i like that skirt! :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    OdgovoriIzbriši
  9. Hi dear,
    i'm your new follower of your cute blog, can you follow mine? thanks <3
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši