utorak, 8. kolovoza 2017.

Dresses... And more dresses!

Hello everyone. 

Today, I write post about my favorite site - Zaful. I'm obsessed with dresses, especially now, when it's  summer. I will show some of dresses wich I choose from this site. Most of them are casual and simple but every of them have something special and beautiful. And similar dresses you can find here. And soon, we go to school, so you can see here great yellow sweatshirts  on sale.  



 HERE



HERE 

I hope you like it. 

And also, you can use code for 10% OFF. Code: ZEFN.





Broj komentara: 6:

  1. Sjajne haljine draga, Zaful uvek ima najbolji arsotiman odece!
    Odlicna selekcija, dopadaju mi se.

    Visit me, Maleficent

    OdgovoriIzbriši
  2. Iako su obe haljine jako lepe, više mi se sviđa druga. Sviđa mi se i njena boja, a nekako je i u mom stilu. Sviđa mi se što ima džepove jer u poslednje vreme vidim da je to u modi. Što se tiče prve haljine, i ona je lepa na svoj način. Iako sam sigurna da meni neće stajati, jer takvi modeli mi ne stoji, lepa je.

    laAdda | BTS #1: School Tag

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivan izbor.
    O Zaful sajtu sam čitala samo pozitivne kritike, a ja nestrpljivo čekam svoj paket kako bi se i sama uvjerila u njihov kvalitet!
    Želim ti lijep dan, draga!

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako su super haljine. Mnogo volim Zaful sajt i sama obožavam njihov kvalitet svega sa već pomenutog sajta ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    OdgovoriIzbriši